• W celu wykonania usługi należy zarezerwować termin pod nr tel. 730-115-112 lub przez aplikację BOOKSY lub futrzak.sos.pl lub osobiście;
  • Informujemy, że psy/koty są pielęgnowane bez podania jakichkolwiek środków uspokajających; możliwe jest strzyżenie po sedacji (odwracalane uspokojenie lekowe) jednak wymaga uprzedniego przygotowania pacjenta i zgody właściciela na piśmie
  • W salonie są używane profesjonalne kosmetyki dla zwierząt posiadające atest
  • Stanowisko pracy i narzędzia są każdorazowo poddawane dezynfekcji i sterylizacji UV
  • Opiekunów psów agresywnych/nadpobudliwych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem przed wejściem do salonu; Agresywne lub nadpobudliwe koty są przyjmowane pod warunkiem braku przeciwwskazań do uspokojenia lekowego o czym decyduje lekarz
    weterynarii
  • Dla ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem i wydłużenia czasu wykonywanej usługi koszt usługi jest większy o 50%. Należy o tym poinformować w trakcie rezerwacji terminu
  • Dopuszczamy obecność opiekuna kota bez opłat jeśli przyczyni się do sprawniejszego wykonania usługi, dotyczy to także psów ras dużych i olbrzymich reagujących na komendy opiekuna
  • Usługi groomerskie wykonuje się na czystych i wyczesanych psach, psy nie powinny być kąpane przed wizytą, gdyż każdy pakiet zawiera profesjonalną kąpiel
  • Zwierzęta z zaniedbaną, skołtunioną okrywą włosową będą strzyżone krótko na 6mm, by zapewnić im najwyższy komfort podczas zabiegów oraz uchronić przed problemami dermatologicznymi a także umożliwić wzrost nowego włosa w sposób prawidłowy
  • Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie choroby np. zaziębienia, padaczki lub niezrównoważenia psychicznego
  • Psy stare ,chore ,bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenie na krótko w okresie mrozów
  • Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa/kota w salonie prosimy o tym uprzedzić umawiając wizytę w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa pupila/wybranie online PAKIETU SPA/SZCZENIAK/TRYMOWANIE
  • Ewentualne zwalczanie insektów jest obowiązkowe i wykonywane jest na koszt właściciela psa lub kota bez wcześniejszego uzgodnienia
  • W razie z rezygnacji z wizyty prosimy o powiadomienie telefonicznie lub sms lub samodzielne odwołanie/przełożenie wizyty w BOOKSY
  • Pies/kot zostaje wydany wyłącznie osobie która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej
  • Każdy pies/kot powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym świadectwem szczepienia
  • Każdą usługę poprzedza wywiad i i omówienie prac, jeśli klient nie jest zdecydowany lub nie ma preferencji zostanie zaproponowana odpowiednia fryzura
  • Jeżeli klient pozostawi psa i wyjdzie bez rozmowy groomer wykona usługę zgodnie ze swoim poczuciem estetyki i możliwościami danej okrywy, możliwie najstaranniej w zakresie wybranego pakietu
  • Reklamacje usług rozpatrywane są wyłącznie bezpośrednio po usłudze i jeśli jest możliwość czasowa od razu realizowane. Prosimy o zgłaszanie wszystkich uwag personelowi, dla Państwa pełnej satysfakcji

Pozostawiając psa/kota pod naszą opieką klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu salonu.