• W celu wykonania usługi należy zarezerwować termin internetowo lub telefonicznie
  • Informujemy, że psy/koty są strzyżone bez podania jakichkolwiek środków uspokajających;
    możliwe jest strzyżenie po sedacji jednak wymaga uprzedniego przygotowania pacjenta i
    zgody właściciela
  • W salonie są używane profesjonalne kosmetyki dla zwierząt posiadające atest
  • Stanowisko pracy i narzędzia są każdorazowo poddawane dezynfekcji i sterylizacji
  • Właścicieli psów agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem przed wejściem do gabinetu
  • Dla ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem i wydłużenia czasu wykonywanej usługi koszt usługi jest większy o 50%. Należy o tym poinformować w trakcie rezerwacji terminu.
  • Usługi groomerskie wykonuje się na czystych i wyczesanych psach. Klient może przygotować psa we własnym zakresie lub zamówić komplet usług w salonie
  • Strzyżenie psa przygotowanego w domu wykonywane jest w miarę możliwości najdokładniej, jeśli jednak pies nie jest odpowiednio rozczesany czy umyty, niemożliwe jest precyzyjne strzyżenie włosa sfilcowanego, z wyjątkiem ogolenia całości maszynką na 6mm.
  • Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie choroby np. zaziębienia, padaczki lub niezrównoważenia psychicznego
  • Psy stare ,chore ,bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenie na krótko w okresie mrozów
  • Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa/kota w salonie prosimy o tym uprzedzić umawiając wizytę w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa pupila
  • Ewentualne zwalczanie insektów jest obowiązkowe i wykonywane jest na koszt właściciela psa lub kota bez wcześniejszego uzgodnienia
  • W przypadku rezygnacji z wizyty prosimy o powiadomienie telefonicznie lub sms lub anulację rezerwacji internetowej lub przełożenie.
  • Pies/kot zostaje wydany wyłącznie osobie która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej
  • Każdy pies/kot powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym świadectwem szczepienia przeciwko wściekliźnie

Pozostawiając psa/kota pod naszą opieką klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu salonu.